20 October 2011

turn your turn away

tystnaden när den är som längst och bäst. i vanlig ordning så slår photoshop på error-mode när man försöker få något gjort, och ja, förutom photoshop, känns det som att hela min kropp gått över till ett slags error-koma. när jag bråkade mig igenom en helvetesförkylning i augusti trodde jag att jag möjligen skulle slippa bli mer sjuk innan typ influensaepidemin nästa år - men så fan heller att jag slapp. så gick jag och blev med halsont för typ en månad sedan, som nästan genast utvecklades till en hosta från helvetet, och sedan dess har jag dragits med den hostan. mitt huvud som aldrig drabbas av huvudvärk annars, håller på att sprängas i tusen bitar av all värk som det föreviga hostandet orsakar. så det om det, årets klagosång är nu joddlad, så nu ska jag fortsätta dricka te (jag tror inte att det ens nuddar nära på verkligheten om jag säger att jag baddar halsen med sisådär fem liter te om dagen) och fundera över halloweenpyssel, julklappar, vinterkläder, första snön och grejer. och så en titt i arkivet på det.

early

lost

kentnonstop

vain harmia

season

No comments:

Post a Comment