8 November 2011

ett extra hjärta



inga breaking news på någon vänster, förutom att jag faktiskt fortfarande finns till. även om kreativiteten gått i nåt slags evighetside, är kameran full av bilder som väl kunde platsa här på bloggen. fast det får bli en annan gång! för jag ska egentligen inte spendera min lediga förmiddag här på hållplats datorn, utan jag ska fira tisdagsledigheten med att städa.

men jag måste bara dela med mig av några bilder på lilla A. jag skulle kunna sitta i timmar och stirra på alla bilder av henne, hon är så fin, och jag önskar hon och hennes lilla familj kunde bo här i min granne typ, men det tragiska är ju dom tjugo milen som skiljer oss åt. buh! förra veckan hade vi dock äran att få systern och A på ett litet övernattningsparty hit till tammerfors, och igår kramade jag bebisen genom hela dopceremonin. nu får jag bara försöka överleva på eftersvävet. lillen är redan duktiga 50 centimeter lång och väger nästan hela 4 kilogram. hon är, vill säga, fortfarande den minsta människan jag känner. och underbaraste (hon slåss duktigt om favorit-människan-i-mitt-liv-titeln med herr johansson, haha).

småsmå  älskling  s

1 comment: