12 July 2008

domedagen är här

ok houston. we have a fucking problem. döden knackar oavbrutet på mitt hjässben och liemannen väntar på mig bakom hörnet.
jag håller på att dö i baksmälla, mina tunga har svällt upp till en valross i min mun och limmats fast i gommen och det smakar etanol och klor mellan tänderna. och -oh my god- min huvudvärk håller på att göra mig blind. men i jämförelse med J som fått upp varje dricka och hela pizzan han åt igår klockan fyra på natten, så går det bra för mig. jag försökte bota mig själv med glass till frukost. vilken otroligt jävla dålig idé.

hurra för gin cranberry och nektarin longdrink och fisherman shottar och ljusgrön marlboro. nu ska jag fira vit januari resten av hela mitt liv. jag dör. KÄRE GODE GUD, HELA MIG.
hejdå.

No comments:

Post a Comment