1 September 2011

allt. eller förresten, inget.

ilmaveivi

hoppsan, här var det livat! inte. photoshop fungerar som det ska igen, men min hjärna är äppelmos för tillfället och vill inte tänka ett skvatt. åtminstone inte på andra saker än på att jag ska skaka av mig lite trötthet på IKEA ikväll. kul värre. det är förresten höst på riktigt nu, första september är det, himlen är full av regn, det är skitkallt och "jätte"mörkt i sovrummet när man vaknar om morgnarna och alla asbra (inte) serier kör igång på teven. som till exempel bigbrother.



nä jag vet. om man planerar att sätta sig till rätta i soffan varje kväll i tremånaders tid framöver för att kolla på bigbrother. så ska man inte säga det högt. jag vet. förlåt, my bad.

1 comment:

  1. Nä gosh...bb...näe, jag storknar faktiskt lite. Men höst...hm...konstigt nog, så känner jag inte så stor ångest som jag trott. Nu får vi börja tända ljus och ha det allmänt mysigt :)//Terese

    ReplyDelete