2 January 2012

all is quiet on new year's day

det här med att 2011 är slut och att vi redan är inne på andra dagen av 2012 - sjukt spännande. jag tänker på massa roliga saker som kan, får och kommer hända under 2012. jag håller på med att knåpa ihop den där 2011-översikten, men det tar ju sjukt mycket tid som vanligt. så länge kommer årsskiftet i bilder! vi firade ihop med roligt sällskap, super mario bros, knackkorv och potatissallad, höhö, plus en massa annat plock, ostkaka och mudcakemuffins, lite fyrverkerier, nyårstenn och bubbel, förstås.

barb    chcake    nyw    fyrverkeri    bloss    ch
 
tenn
när vi huttrande, tack vare de 4 minusgraderna, efter att raketerna skjutits slut, kommit oss in, immade kameran igen (se nästsista bilden). sen återhämtade den sig lagom tills det var dags att stöpa nyårstenn. mitt tenn gick i hundra små bitar i vattenbadet, så jag försökte mig nog som sjutton på att spå något ur mina tennbitar, men det såg mest bara ut som ingenting. nåja. bättre framgång i spådamskarriären nästa nyår!

No comments:

Post a Comment