1 June 2010

black panther

egentligen är det en brännhet synd att sitta inne när det äntligen blev värme ute igen. jag var ute och slöpromenerade tidigare och höll på att dö i värmeslag i min lite-kyligt-ute-oufit.

de rosa träden blommar! eller de har egentligen blommat ett tag redan, men nu står de i full blom och ser alldeles sjukt vackra ut. jag tror minsann att mina framtida trädgård ska vara full av rosa träd (vad är det för träd egentligen...?). och på tal om rosa träd; ifall någon annan också sitter inne fastän vädret inte tillåter det, så borde man gå och kika på Fokis blogg! den faller mig inte exakt i smaken annars, men hennes resebloggar är fantastiska. just nu är hon i New York och hennes inlägg svämmar över av fina bilder. så när hon är på resande fot är hennes blogg min bästa favorit.

blossom4

blossom2

blossom5

blossom6

1 comment:

  1. Jag har varit inne hela dagen...
    Dock är det kallt här, typ.

    - Underbar bokehbilder!!
    - Gillar inte riktigt foki annars (eller tja, ska inte säga så, känner inte henne) men de e sjukt intressant att kolla när hon e ute och reser. Man blir ju inte annat än avis. Riktigt avis.

    ReplyDelete