11 June 2011

dating destiny

destiny

1 comment:

  1. Du har så rätt Lotta!
    Bott i ekenäs i snart 20 år, och det suger...
    Har ju ingen kämppä i helsingfors, men det känns ändå så mycket skönare att vara där än här...

    Hatar att gå ut på gatan och träffa tusen människor som man känner. Jag bara älskar att iaktta andra (som du) och vara precis som man vill utan några gamla tanter som skvallrar vem man träffar osv.

    Trots att min finska suger så trivs jag ändå där... Skulle dock inte klara mig i tammerfors, haha, min finska är så dålig, megamegadålig. men jag lär väl mig lite efter hand.

    det är synd att du bor så där långt borta, det skulle vara jätteroligt att träffa dig!

    Kramkram! Och tack för kommentarerna, alltid roligt att se att någon skrivit.

    ReplyDelete