9 June 2011

sommartrams

back on track

ganska nyligen har jag varit i stockholm, jag har avverkat ett kalasbra antal breezers i somamrvärmen, jag har andats in lite sommarfeelis genom att tvätta mattor med tallsåpa ihop med rolig vän och några ziljoner mindre rolig mygg, jag har skrivit inträdesförhör på finska (nej jag vet, tanken på att ens ha möjlighet att komma in skippades i stunden jag fick de genomkrångliga förhörspapprena framför mig) och tack vare dem nästan förgåtts av nervösa klumpar i magen, därtill har jag åkt upp som en sol och ner som en pannkaka (fast i motsatt ordning, tur nog!), träffat min syster i helsingfors, råkat bränna in formen av mina solbrillor i nyllet på mig i brännhet eftermiddagssol (attraktionsfaktor 0/100, som tur var hjälpte några omgångar bastu och hudpeeling att jämna ut katastrofen lite grann) och sovit på tok för lite. nu ska jag bara göra några tusen saker till, sen sova, sen ta mig an ett stort nystan av tankar innanför pannbenet. paus.

2 comments:

  1. Ojojoj vad mycket du har på gång trots att det är sommar! I denna sommarvärme borde man nog bara ta det lugnt...visserligen lättare sagt än gjort. Ha det så bra i sommar!!!

    ReplyDelete
  2. heja lotta har kikat in typ varje dag och hoppats på ett litet inlägg! hoppas du har en tusenskön sommar :)

    ReplyDelete