4 July 2009

eyes on fire

just nu mår jag himmelens bra i min kropp och i min själ. min kropp har vårdats med massa godsaker idag, en alldeles genomskön natt i vita rena väldoftande lakan och min fine mans närvaro. min själ däremot har vårdats med nya inköp (summan av shoppingkardemumman) och lite bus med jussis brorsdotter som bara är ett halvt år gammal men ack så bedårande! samt att jag sitter här med en liten suddig cranberryblick och undrar hurudan tapeter som skulle sitta fint i sovrummet. åh så det susar trevligt i magen av iver när jag tänker på det!

bland den bästa själavården ligger väl musik va? därför gillar jag att se filmer med bra soundtracks. twilight var späckad av nya bra låtar, och det är väl mest därför jag ser fram emot uppföljaren som borde ha premiär i höst (ja, eller till finland kommer den väl först hösten 2010 som vanligt). så den näst bästa låten i filmen var nog Eyes on Fire av Blue Foundation.



No comments:

Post a Comment