2 July 2009

no idea




det är underbart väder. jag sitter dock inomhus och försöker fly värmen, eftersom värmen får min skinn på magen att framkalla vattenblåsor - massvis av dem... jag är alldeles bubblig. fastän jag nog mest av allt skulle ha lust att gå och lägga mig för att sova middag ute i solen någonstans (och samtidigt bli bestulen på alla mina tillbehör och kläder eftersom den här staden är så loooovely!), så har vi spikat upp en städdag med the man in the house. det har blivit lite knappt och smådåligt städat nu de senaste värmeveckorna. orka rata på inomhus med dammsugaren när det är 30 grader varmt ute! men nu när jag ändå är bränd i botten och inte kan sola så spelar det ingen roll om det var 35 eller 5 grader termometern. jussi har dessutom börjat sin semester idag, och jag får försöka ståt ut en vecka till. det spritter i mina semesterben nämligen, jag har dom bästa semesterplanerna i bakfickan!

No comments:

Post a Comment