6 July 2009

salt & peppar



bästa intresseklubben!

jag är idag, som även de flesta andra dagar, en väldigt lycklig människa som investerat i många goda ting. med tanke på vår raodtrip har jag köpt ett paraply. ett ynkligt paraply som kommer vara trash efter första medvinden, men hoppeligen kan det skydda mig lite grann ändå. jussi igen, köpte en konstig sak som kommer leda till min död. jag kommer nämligen att få en sjujävla elchock av den. produktnamnet är "car power inverter" och tack vare den ska jag kunna ladda kameran i bilen. men den ser livsfarlig ut och kommer ligga i mina fötter i alla de 300 milen vi har framför oss... god bless me.

fyra jobbdagar kvar. jag kan knappt hålla mig skinnet, did i mention? fastän det bara handlar om en nordisk roadtrip så har jag resefeber så det räcker och blir över!

med vänliga hälsningar: burt the banana.

No comments:

Post a Comment