12 September 2010

one day in early summer part 5

på väg hem från bilsemestern i juli, stannade vi ett tag i österbotten när vi en gång passerade genom de delarna av landet. under semesterveckan i österbotten var jag och hälsade på en underbar och kalassöt babytjej och hennes mamma. jag var tvungen att mentalvaccinera mig tusen gånger mot babyfeberbacillen under den några timmar långa visiten, hehe, hon var så bedårande och jag var alldeles betagen och förtrollad.

baby3

baby2

baby6

baby5

baby4

baby

3 comments:

  1. vilken sötis! bra att höra att man inte är ensam om att vilja ha en sån där fin liten sak hemma hos sig själv :) måste förklara för sig själv hundra gånger om varför det inte skulle vara en så värst smart idé just nu! hehe

    ReplyDelete
  2. jo men i morgon är en bättre dag som du säger, man måste ju tänka smart här. tror man blir lite hypnotiserad när man ser småbarn. det är mycket bebisarnas förtjänst att människoarten lever vidare tror jag! :)

    ReplyDelete
  3. jisses vilka fina bilder lotta. love.

    ReplyDelete