20 January 2011

06 - om det här vore min sista dag

(jo ni minns den där listan? ja, den som bokstavligen är so last year. jo, det fortsätter nu!)

last

att tänka att det här vore min sista dag känns fullkomligt oacceptabelt, och med några snarliga flygresor i åtanke, så vill vi ju inte tänka på saker som att den här dagen faktiskt vore den sista. man blir rabiat av mindre. men ja, ifall jag fick veta att exempelvis imorgon vore min sista dag, så skulle jag väl för bövelen steppa in på magistraten med en antingen frivillig eller ofrivillig herr johansson. hehe. sen skulle jag väl ringa till exempelvis bryan adams och be honom sjunga baby it's a wild world för mig (nykläckta töntpoäng: 100+, hahaha). och sen skulle jag nog gråta ihjäl mig över diverse saker jag aldrig fick uppleva tillsammans med den där herrn johansson.

så tack, nu tänker vi inte mer på det, och satsar på en rolig morgondag istället, helg på gång, ni vet!

No comments:

Post a Comment