28 August 2008

the T-day


hej.

imorse vaknade jag till att jag mådde fruktansvärt illa och försökte lägga mig på andra sidan i sängen vilket ledde till en svallvåg av illamående. jag rusade upp ur sängen, och hamnade på toaletten. så den här dagen har jag tillbringat på toaletten, och kräkts galla sedan fem imorse. NICEDAY.COM! varje gång jag försökt mig på att dricka lite vatten eller läsk eller försökt mig på att käka lite yoghurt, så har det slutat på samma vis varje gång. inom tio sekunder efter den första klunken infann jag mig på toaletten.

just nu smakar det apa i min mun och mitt blodsocker ligger på ungefär... MINUS 10,4. som tur är, kommer min man snart hem från jobbet och han lovade köpa med sig fantafree hem. våra små kattrackare är busiga som synden och jag orkar knappt kasta en boll åt dem att leka med. de kommer alltså riva ner tapeterna innan den här dagen är slut. hurrahurra.

No comments:

Post a Comment