5 September 2009

hemsnickrad snickers

HEJ HEJ HEJ. just nu, idag, firar vi en helg som endast bestått av chill. jag är mycket mätt och ganska utvilad och väldigt nöjd med kvällens filmval. vi var, alldeles nyligen, och såg den smarta Quentin Tarantinos nya Inglourious Bastards, och de 2,5 timmarna som filmen tog gick väldigt snabbt och lättsamt förbi, och den var typ slut när den precis börjat, kändes det som. och både min och jussis nyfunna förtjusning på vita duken är Brad Pitt, åh jävlar vad han är duktig och rolig! JAAA, NI MÅSTE SE DEN! NU! till skillnad från den här briljanta skapelsen, såg vi Män som Hatar Kvinnor förra helgen. med väldigt stora förväntningar inledde vi filmen, och efter den första kvarten var jag ungefär gå ut och kräkas. stieg larsson måste ha legat och runkat sig till en riktig jäääävla stinkade gubborgasm i graven när den råsexuella och sjukligt perversa filmen med en bristande handling från början till slut fick premiär. IMDB.com ger den 7,6/10 stjärnor, men förtjänar inte ens hälften av stjärnvinsten. usch.

men förutom filmen, har även helgen i matväg bjudit på hundra kilo godis, en påse ostbågar, två plåtar vegepizza, ett gott antal liter bubbelsaft och en heeeel plåt hemlagad snickers. jag har ätit min mage ond av snickers, men absolut inte förätit mig på den, och nu börjar det alltså känns lite oroligt att plåten så småningom börjar bli lite tom och jag fortfarande skulle behöva ett ton till av denna godhet..!

och HÄR kan ni plocka upp receptet

No comments:

Post a Comment