18 April 2010

craze

jag känner mig mörbultad och är alldeles uppgiven. igår var vi och travade ved åt jussis föräldrar i sju timmar på raken, det var roligt göra och det kändes kalasbra för kroppen att få göra en ordentlig kroppslig insats för en gångs skull, men idag - hela min kropp värker! i helgen har jag också träffat mina föräldrar en snabb vända, ätit bulle på bulle på kex efter kex och gått på barnkalas idag. barnkalas är skoj. och jag är så trött att jag dör.

jag har dessutom vänt ut och in på det faktum att bilderna till slututställning ska vara printade tills... onsdag? jag har också vänt ut och in på det faktum att bilderna jag tänkte använda är -efter miljonmycket funderande och tänkande och undrande-så värdelösa att jag hellre skjuter mig än ställer ut dem. detta faktum återigen får mig att gå under och mitt mående är på gränsen till katastrofalt. jag borde gå ut och skrika av mig lite ångest, men det skulle ändå inte spela någon roll, eftersom det inte skulle göra mina bilder ett dugg bättre för att ens tala om att nya bilder skulle dyka upp av sig självt bara sådär. jag blir galen.

help

No comments:

Post a Comment