29 April 2010

a walk on huge legs

det har regnat hela dagen. jag vaknade nio timmar efter att jag gick och lade mig, men jag kände mig som om jag vakat hundra dygn på raken. när jag kom fram till att en friskluftspromenad skulle göra susen, kom jag också fram till att det kom ner ganska mycket regn från himmelen just nu.

man borde promenera i regnet oftare. det är faktiskt väldigt mysigt att gå ut med paraply. och man blir piggare. och gladare. speciellt mycket gladare om man går via affären lite grann och köper fazers mayachoklad, den men riscrisp och chili. jag ogillar chili i mat, men i mjölkchoklad gör det stora mirakel. den är attans god.

ray

rayns

rayr

dessutom höjde jag på feelingen lite grann innan den fina regnpromenaden, och tog på mig klänning och (kalastjocka ylle)tajts. den här klänningen är så skön, den är alldeles mjuk och len och stickad. jag köpte den för två år sedan och har använt den på en festlighet, en gång dagen efter att jag köpte den. det är synd att jag återfann den först nu, när det börjar bli sommar. jag borde ju ha gått i den hela vintern! idag var den dock perfekt, eftersom det verkligen inte var speciellt varmt ute. och ja, jag har inte använt klänning sedan förra sommaren, eller kjol sedan oktober. jag borde unna mig det lite oftare.

cradle

1 comment:

  1. Tror int min förra kommentar kom fram :(

    Tänk nu e de ba en o en halvvecka innan skolan slutar. de e helt sjukt. fast just nu känns det som en EVIGHET...

    ReplyDelete