4 May 2010

brunch på en tisdag

brunch1

brunch2

brunch

det har ösregnat i princip hela dagen, det var kallt till förbannelsen där ute. av mina fötter återstår bara stora köttsår, efter mycket försening, mycket vilsegående och MYCKET raskt och långväga kilande i mina converse. jag och dom knäppa conversedojorna har aldrig kommit överens så bra som jag hoppats att vi hade gjort. inga andra skor skaver som dem gör!

jag har ätit mozzarellabaguetter och druckit (några koppar) varmchoklad för att glädja både magen och själen. även stått på tågperrongen i det värsta regnet under paraplyt och knaprat på en magnum temptation.

nu ska jag fortsätta fundera. jag funderar mycket. varannan tanke får mina tårkanaler att aktiveras, inte för att det vore speciellt sorgligt, men för att jag inte fattar vad som tagit åt mig.

1 comment:

  1. "varannan tanke får mina tålkanaler att aktiveras" - Pms måntro?

    =/

    ReplyDelete