14 October 2010

Cheer Up Team!

black cat har varit på värsta illbattingshumöret den här morgonen. den säger att den suttit vaken hela natten och dealat koffeinpiller med kvartersfrassarna och läst "stora skämtboken", "bellmanvitser" och "århundradets bästa blondinskämt". den sitter faktiskt fortfarande med nosen i "stora skrattboken", emellanåt lägger den av ett sånt jävla flatskratt att finporslinet i köksskåpet darrar av bestörthet. sen är det tyst en stund, tills katten vrålar:

-LOTTA! ÅRET ÄR 2005 OCH JAG FRÅGAR: VAD GÖR MAN OM MAN KÖPER DARINS NYA SKIVA?
-eh, that's so lame, jag vet inte, får töntstämpel?
-NEJ, svarar katten, MAN BETALAR JU MONEY FOR NOTHING!!!!!!


efter detta lägger katten det största xD-flinet på sig, fyrar av ett asgarv på 250 decibel (SE BILD!), lägger sig på golvet med händerna för magen och kippar efter andan samtidigt som den mellan skrattattackerna får fram "hahahahahaha, *något där endast ordet darin är förståeligt*, hahahahaha!"

LOL

(när jag loggade in på facebook nyss, såg jag kattens status:
"Rudi Gagarin Junior is ROFLMAO"
efter lite internetresearch vet jag att det betyder "rolling on the floor laughing my ass off".
väldigt modernt och ungdomligt tydligen)

No comments:

Post a Comment