15 October 2010

winters open

igår borde jag egentligen ha åkt in till stan för att uträtta tråkärenden, men eftersom morgonen började med att det ösregnade ute, tänkte jag att jag lika gärna kan sköta ärendena någon annan dag. efter lite regn, blev det dock värsta perfekta höstpromenadsvädret, med alldeles klarblå himmel och illgula löv överallt. solen värmde till och med yttepyttelite grann.

autn2

autn3

autn4

autn

på kvällen blev det vinter med iskall snöstorm. det kändes som en lite upphöjd mysfaktor cirka så länge tills jag var tvungen att förflytta mig ut i ovädret. hehe. hoppsan då. höll på att frysa häcken av mig big time där ett tag, men bara nästan. hehehe. nu har jag drömt om julen precis hela natten. mysfaktor upphöjd fortsätter idag, fredagen till ära, utan snö.

autn5

No comments:

Post a Comment