12 December 2010

04 - det här åt jag idag

mumn

vi försöker oss på det här igen, med snäppet mindre frustration och ilska och ledsamhet i baggaget - men jag har inget att skriva på den här punkten eftersom läget är förjävlailla på den fronten, det är överkokt pasta-i-ostsås och tomatsoppa och fazers röda, mjuka, vänliga choklad som gäller som sagt, hehe, tjusigt värre så. detta är dock en tillfällig överlevnadsstrategi och min själ dör en smula när jag tänker på risrätter, pizza, grekisk sallad och rågbröd med en jäkla massa smör, ost och paprika. jag kommer troligtvis smälla av på riktigt om fysiken inte vill samarbeta till en särskild frödinge mudcake som ligger och trycker i kylen och väntar - på mig. då blir jag förtvivlad. fingers crossed nu!

ursprungslistan

No comments:

Post a Comment