2 December 2010

warning warning

wasted

ÅH MILDA MAKTER JAG HÅLLER PÅ ATT FÅ ETT HIMLA AKUT JÄVLA PSYKBRYT MED DEN HÄR FÖRBANNELSEN TILL HEM DÄR ETT JÄVLA BADRUM INTE KAN FUNGERA UTAN STÅR DÄR OCH RUTTNAR OCH MÖGLAR OCH GUD VET VAD I ALL EVIGA HELIGA OÄNDLIGHET, OCH DET SPRINGER ETT TJOG GUBBAR HÄR I LERIGA SNÖIGA SKOR ÖVER MINA LJUSALJUSA GOLV OCH LÄMNAR STORA SKITIGA STÖVELSPÅR EFTER SIG, OCH DOM BORRAR OCH SPIKAR OCH HAMRAR OCH HAR SIG SÅ TRE STYCKEN VETTSKRÄMDA KATTER SITTER UTAN BÅDE MAT OCH VATTEN OCH UTAN ATT SKITA BAKOM SOFFAN OCH TRYCKER I EN JÄVLA EVIGHET VARJE DAG, OCH NÄR GUBBTJOGET DRAR ÅT FANDERS FÖR DAGEN SÅ STINKER DET SÅ JÄVLA SPYILLA I HELA LÄGENHETEN ATT MAN KNAPPT KAN ANDAS. OKEJ. NU ÄR VI UTAN BÅDE BADRUM OCH SOVRUM, ALLA KLÄDER STINKER AMMONIAK OCH THINNER OCH ACETON OCH SVINPISS OCH ALLT ANNAT I EN HELIG SALIG JÄVLA RÖRA, OCH VI KVARTAR I SOFFAN TILLSVIDARE. MEN SOM MANNEN SA: TÄNK PÅ ALLT SOM KUNDE VARA VÄRRE! OCH JAG LÅG, FAN SKA VETA SOM JAG LÅG DÄR I DEN JÄVLA SOFFAN OCH FUNDERADE SÅ HJÄRNCELLSHELVETENA SLIG GNISTOR OM SIG, MEN JAG KOM INTE PÅ ETT SKIT SOM KUNDE VARA SÄMRE STÄLLT JUST NU.

okej, ursäkta, tack, förlåt, nu mår jag lite bättre när jag fick avreagera mig och använda versaler.
(observera att bilden inte är färsk, good news)

1 comment:

  1. Jag brukar också tänka att det alltid kunde vara värre. Om du inte kommer på något så kan jag ge lite tips; du kunde få en dödlig sjukdom, dina nära och kära kunde dö i en olycka... lite att ta i kanske men sådant händer trots allt.

    Nej, men nog med negativa grejer. Hoppas det blir något slut snart på er otrevliga situation.

    Det jag egentligen skulle kommentera var att det var kul att hitta en bloggare från Kristinestad (fast du inte bort där nu). Jag och min sambo ska flytta dit om några veckor (jag är själv från Pedersöre ursprungligen och bor nu i Åbo).

    Finns det alls människor i vår ålder (jag är 24) i Kstad? Eller är det som jag gissar att alla är bortflyttade för studier? Jag undrar liksom om det finns något hopp om att jag ska hitta ett socialt umgänge där.

    Och förresten, fina bilder du tar!

    ReplyDelete