7 December 2010

independence day

intresseklubben, testing, testing. det var ju nämligen självständighetsdag igår, och ute på stan bjöd dom på vårt land vårt land i körsångsformat och ett roligt fyrverkeriäventyr. jag velade och tvekade och orkade egentligen inte gå, men sen hoppade jag på bussen i sista stund, och kom även fram i sista stund. det var smockfullt av folk, som på skär gissning nog kommit dit före mig, så jag kan inte säga att jag njöt av paradplatsen precis, hehe. och som jag saknade min lillelille kompaktkamera och dens fyrverkeri-förinställning, hohoho, det gick dåligt som tusan att fotografera och största delen av tiden gick åt till att fundera på vilka som månne var dom rätta inställningarna för raketpjäsförhållanden. och den gåtan förblev utan svar.

det var dock iskallt, värsta snöyran, tusen människor på bussen hem. men det var det värt.

dom bjöd till och med på fyrverkerier i hjärtmönster!

ind4
ind3
ind
ind2

1 comment:

  1. Lite "mini-nyår" igår för dig alltså ;)
    Duuuu, egengjord bounty! Recept kommer, har haft så dåligt smavete att jag glömt svara, haha ;)

    ReplyDelete