3 September 2008

ett ord till

det är bra att gå in och se hur ens bankkonto mår ibland också. OCH JAG MÅR BANNE MIG INTE BRA EFTER ATT HA SETT HUR MIN EKONOMISKA SITUATION MÅR. och precis som man verkligen måste hålla in med pengarna, måste man gå till hälsocentralen, betala ÄNNU en gång för att träffa doktorn, för att få ÄNNU en remiss till labbet, för att sedan gå till labbet, bli omvänd i dörren och få orden "kom tillbaka om två veckor när antibioten gått ur kroppen". den FÖRBASKADE TVÅ-VECKOR-LÅNGA ANTIBIOTEN JAG KÖPTE ALLDELES I ONÖDAN som "vi skulle testa ifall det funkar" SOM KOSTADE ALLT BRA MYCKET OCH SOM JAG ÅT TVÅ DOSER AV OCH SOM (surprise, surprise) INTE FUNGERADE OCH SOM FÖRSTÖRDE ETT HELT LABBPROV TILL OCH MED TVÅ VECKOR FRAMÅT.

åt helvete.

hursomhelst,
så har jag inte råd att lägga ut en endaste cent på den ryske läkaren eller hennes halvryska recept mer förräns om två veckor ungefär. hurrahurrahurrahurradödenhurra.

No comments:

Post a Comment