24 September 2008

tant lotta på godisuppköp

sablar vilken dag. jag är galet trött, har ätit sjukt mycket och mera väntas, och imorgon är det redan torsdag, vilket innebär snar helg! det har varit en mycket vacker höstdag idag, och de flesta flaggstänger står i halvstång och det ser allmänt vackert men sorgligt ut.

innan jag kom hem, stannade jag upp vid butikens chokladhyllor. mamma plus liten pojke ska köpa tuggummi, jag hör pojken fråga: "varför köper tanten choklad?". jag ser mig runt för att komma fram till att vi är de enda vid godishyllorna. mamman svarar till pojken: "tanten vill säkert ha choklad! men vi tar bara tuggummi."
eh, okej:

är jag en tant?!



och som extra parentes här va: YESBOX, det är gratisfleecen man fick som gåva från H&M, och den är jäääääääääätteskön och jag har på mig den varje dag! antagligen är det den som ger mig "tant"influenser...

1 comment: