22 April 2009

they said bombombang


en morgon som såg ut att bli skönt solfylld, blev dock en kall och mulen onsdag. onsdagen är den värsta och längsta dagen på veckan, så det är så lagom skönt att den är över snart. fast dagen blev ganska trevlig, fastän jag träffade chefen. jag la åtminstone in mitt semesterönskemål (åh, hurra, du gode skapare) och får hålla tummarna för att den faller in där jag önskat (självfallet kommer den inte göra det, och om den gör det så kommer det antagligen vara sommarens tre regnigaste veckor. sannolikt. positivt). för övrigt har det flyttat in ett zoo någonstans i trapphuset. det är ett jävla partyhålligång på något håll just nu och duktig med oväsen. fast gärna nu och inte ikväll förstås. så partaja på, min bäste granne, partaja på.

No comments:

Post a Comment