6 April 2009

what would you think

efter många om-och-men, har jag äntligen sökt till mina skolor. sökningstiden började för omkring två veckor sedan, och går ut om tre dagar. guldmedalj till mig för att jag verkligen inte skjöt upp det tills torsdag klockan 15:55, men kokstryk för att jag verkligen inte kunde göra det tidigare än såhär. ja, eftersom jag haft stress & ångest inför detta i två veckor nu då alltså. och ja, eftersom jag antog att ångesten skulle krympa och dö ut så fort jag skickat iväg ansökningarna.

men icke. nu sitter jag här och har svurit tungan svart de senaste två timmarna och min ångest över höstens utbildning är starkare än den någonsin varit. FAN I GATAN.

3 comments:

  1. Nu blir jag supernyfiken! :) Vart har du sökt?

    ReplyDelete
  2. vart jag sökt är hemligt ;) men endast för att bibehålla min mentala hälsa. jag tror nämligen att jag inte har stor chans att komma in på skolorna jag sökt till, och eftersom alternativen endast är fyra så minskar det ju chanserna ytterligare. gosh. jag känner viss panik inför kommande höst. jag ska försöka överleva...!

    ReplyDelete
  3. Åh men nu blev jag nyfiken. Hoppas du kommer in! Jag har inte sökt någon utbildning jag heller och ansökningstiden går ut den 15e. Paniik! Jag hade förträngt att det var den 15e det gäller så när jag blev påmind igår var det inte roliga känslor jag fick i kroppen. Men jag tror allt det ordnar sig, både för dig och mig.

    ReplyDelete