24 August 2010

it's tuesday again

katten som kastrerats har kräkts i några dagar, men veterinären vill avvakta och jag blir bara lite galen av oro och sådär men jag vet ju inte bäst heller, så det bästa är nog att lyda order och bara -. dessutom är det mitt lilla jobb som jag alldeles strax ska infinna mig på, som gör mig så nervös i magen att jag nästan går i tusen bitar av oro där också. det handlar om en ganska liten barnklädsbutik där jag kan göra massa små saker och assistera och sådär, men eftersom mina sociala talanger är på nivå underkänd, så känns det lite kaotiskt med massa människor, ja, precis det, och därför är det ganska tur att de flesta av människorna är små varelser i storlek under 120 centimeter. inte så förfärligt trots allt. dag två på kommande och jag håller tummar och tår för att det ska bli en alldeles alldeles alldeles alldeles brabra dag.

craze

No comments:

Post a Comment