29 August 2010

sudda ut din sura min

denna briljanta söndag har vi helhjärtat ägnat åt världens största fuck-you-göra, nämligen tvättat mattor. att köra på laundry service är väl för överskattat, så tacka vet jag några liter tallsåpa, två stycken skrubborstar och en hel massa poletter till vattenautomaterna. jussi ansåg att hushållshandskar är tjejgrejer och skrubbade på barhänt (hans fingrar lär vara russinhudade ännu vid hans femtioårsdag), jag förlitade mig på ett par mycket illrosa handskar. operationen till ära, ställde vi till med en maskerad med temat "bonden behövs" (se bild nr 1). därtill otippat, att jag var drypande blöt när vi var klara, att poletterna tog slut mitt i allt och att det (för stunden) känns som att mina bi- och triceps på ett mycket smärtsamt vis kommit till liv igen.

intr1

intr2

intr

intr4

No comments:

Post a Comment