1 August 2010

love your love your love

idag spenderas sista dagen av herr johanssons sommarlov. SORG OCH VEMOD i mitt hjärta! (för att ens tala om hur mycket vemod som måste ligga i jussis bröst) som tur är, känns det inte som att de fyra veckorna skulle ha gått så oöverkomligt snabbt att man inte hunnit med, utan när man tänker tillbaka så har faktiskt hunnit göra massa saker under de fyra veckorna. åh. förutom den där roliga roadtripen, som nog var semesterns hödjpunkt, så hann vi göra några dussin bra saker till, men den definitiva andra höjdpunkten var nog Kent-konserten förra helgen i tavastehus - som jag aldrig hann blogga om eftersom jag därefter blev en ilsken kvinna och nyss kommit mig för att normaliseras igen.

och det är lite skönt att sommaren inte är helt slut ännu, det är fortfarande 30 dagar av augustimåndag. även om det är lite skönt att supervärmen gett med sig lite (lite!) grann och även om det här med hösten nog kliar lite i mina fingrar redan. fina herr johansson är verkligen en extraordinär person att spendera sommarlov med och längta till hösten med. i hans sällskap är det bäst i världen att göra tusen andra saker med också, alla saker man bara kan komma att tänka på faktiskt. bilden här nere är inte direkt attraktiv, men den är från maj då sommaren nyss hade börjat och det var en bra kväll och sådana saker.

glamlo

glambird

glam

1 comment:

  1. åh wasse de e så fint att du har de så fint! <3

    ReplyDelete