13 May 2009

happy faces!

det är dumt att säga det högt, men den här veckan har varit närapå alldeles underbar. varför? jag vet inte! måndag var en bra dag, jag var inte vidare ilsken över att behöva gå upp tidigt och gå till jobbet, det var en hemskt bra dag på jobbet, igår var en brabrabra dag och vi firade lottas namnsdag med en mintchokladkladdkaka (det var gott men sött och mina tänder gick i kras och så vidare) och inhandlade två biljetter till the Crash' konsert i tammerfors på lördag. sen var vi och körde runt i vårt nya vrålåk - ja herregud! idag har jag ätit vidare på kladdkakan, och hittat mig den mest bedårande vita kattunge man kan tänka sig. med lång och lurvig päls. nu måste jag fortsätta klura på huruvida jag ska ta den eller inte. den är så fin att jag nästan måste känna hur mina ögon fuktas lite grann, heheheh. och nu är det ju snart helg också (och lönedag och shoppingfredag och thecrashlördag)... underbart...!




2 comments:

  1. söta du , då får vi verkligen hoppas på att veckan fortsätter att vara alldeles underbar :) kram

    ReplyDelete
  2. tjohoo! jånå helt nice säkert ;> New York blir de joo, i en stad på Long Island (nice). Bor i en advokatfamilj och ska ta hand om en 8-årig tjej som har övermyki aktiviteter :b Jag kommer att va ett helt år i stöten. Så lite scary e de no allt :D

    ReplyDelete