7 December 2009

dry your heart

idag hänger underläppen på knähöjd för att jag
-skrivit en usel tent
-inte fått mina negativ förvandlade till pappersbilder, som faktiskt borde vara pappersbilder vid det här laget morgondagens analoga-fotouppgifts-deadline till ära
-missat blodgivningen -som jag väntat på i alla evigheters evighet- som skulle äga rum i den här staden idag.

men nej. nu får jag gå på omtent, och sen får jag missa ytterligare en deadline (kind of my trademark så småningom, hehehehehe) och sen får jag vänta ytterligare en månad på att blodgivningen ska äga rum. under tiden får jag nog duplicera mina möjligheter att verkligen få göra det genom att äta några pizzor och några hundra gräddbakelser och några kilo julkonfekter till. och se till att inte explodera av all konstig feelis.

porträtt

lonesome tonight

den här stendryga dagen till ära ska ni lyssna två låtar. och ni måste lyssna båda utan att fuska! ty den första äro Lykke Li - Tonight och nummer två skola vara Muse - Unintended. man blir mycket mjuk i själen av detta.



No comments:

Post a Comment