6 December 2009

en wii visit

stake

jag kan berätta hur himla synd jag tycker det är att den här helgen redan är över och förbi (snart iallafall). det här har varit årets skönaste söndag, är jag säker på. vi har legat i sängen 80% av dagen hittills. förutom ett tag när vi for iväg för att livnära oss på panpizzor, och nu har vi nyligen kommit oss upp för att beskåda självständighetsbalen på televisionen. i samband med detta nalkas även en lite försmakad paradis-konfektask (=det översta lagret är redan finito).

igår premiärtestade jag även wii fit på vår dagsresa i tammerfors. wii är minsann ett fantastiskt fenomen! det sattes genast högst upp på viktiga-saker-att-införskaffa-så-fort-som-möjligt-listan, givetvis även högst upp på bästa-julbock-det-här-har-jag-gjort-mig-förtjänt-av-i-år-tack-snälla-bock. vi satt och spelade ett SuperMario tvåmannaspel med jussi, men till slut blev det dock till märkbar fara för vår parrelation eftersom jag blev lite granna aggressiv över att jussi hela tiden var tvungen att dö så helvetes och förstöra spelet. därefter testades wii fit med baseball, tennis och boxning. ÅH KÄRA TOMTEN JAG SKA VARA SÅ SNÄLL SÅ SNÄLL OM DU BARA KUNDE GE MIG DET LITEGRANNA...

nu måste jag alldeles snart sätta igång och läsa på morgondagens prov. det här kan nog inte bli något annat är great success och happiness. not. nu måste jag dock sätta igång med att avverka konfektaskens undre lager. det kan bli stressigt det här.

No comments:

Post a Comment