17 December 2009

träffa sökan

googleträffar som lett in på den här bloggen är exempelvis:

"köpa wallander dvd finland"
"katt borta från växter"
"alkoholfri jordgubbsbål"
"parasollsäv"
"dexter seglarsko"
"bubblemaskin"
"hanapee våldtäkt"
"wasse"
"lottas tårtor"

sen är det även den här legendariska "borschsoppa"-sökningen som ger mesta delen av träffarna.

men även sådana roliga saker som
"guldig sak på tänderna"
"tämja vildkatter"
"alla mina pengar gick åt på inköp" (sällan!)
"natusan grädde på varje vädret" (hahah, ifall det är någon som vill översätta...?)
"hur ser ett lönekvitto ut"
"uppvärmbar bur" (en sådan jag förvarar jussi, you know ;)
"pinsammaste sak jag äger"
"mitt hår luktar bränt när jag plattar det"
"ska man köpa något om det är sista dagen på arbetet" (svar: nej ifall arbetet är sepe)
"animerade stavgångare" (otippat, vem är intresserad av sådant?!)
"världens största bröst" (också otippat!)
"nästan som snickers"
"lotta slår sönder rosa spargris"
"nu har mitt jullov börjat real nice" (hurudan träffar väntas en sådan här sökning få...?)

därtill är det två stycken träffar som sökts på ordet "ätarsjukan". och när man söker på det ordet på google, får man bara en enda träff (denna blogg!), och därmed undrar jag:

ÄR JAG DEN ENDA MÄNNISKAN I HELA VÄRLDEN SOM LIDER AV ÄTARSJUKAN NU SOM DÅ? ni vet. när magen blir ett bottenlöst svart hål som rymmer hela rymden, när hungern inte kan mättas ens med fazersfabrikens hela dygnsproduktion av livsmedel, när magskinnet håller på och brister för att man redan konsumerat en hel bisonhjord men fortfarande bara kan känna av hunger.

men det är okej. i'll deal with it.

1 comment:

  1. haha, ätarsjukan! jomen i perioder har jag så jag kan äta hur mkt som helst utan att nånsin bli mätt, men magskinnet håller inte på att brista av all mat utan det är verkligen bara ett svart hål i magen som suger upp allt. hahaha.

    ReplyDelete