4 January 2010

just typical

nyår glas

nyår sprak

dessa två ovanstående bilder är på ett ungefär de enda användbara bilder jag fick från nyåret. kamerans alla inställningar på de övriga bilderna har varit långt ifrån kontrollerade och alla foton är så överexponerade eller brusiga eller oförståeligt mystiska att... ja, skulle fresitaflaskan ha haft ett finger med i spelet? kanske. troligtvis. sannolikheten är påtaglig.

våra nyårsvärdar var inbjudna på ett mario kart-race i förrgår, och det var tusenroligt! klockan 05:40 på söndagsmorgon laddade batterierna ur på två stycken av wiikontrollerna, så då var det dags att helt enkelt gå och lägga sig för natten. när en av spelarna i något skede hade förlitat sig alltför mycket till vodkaflaskan och apelsinjosen och var så borta emd vinden att han knappt kunde hålla blicken i styr, blev det halvt om halvt vetenskapligt bevisat att det är en stor myt att man inte ska köra bil när man är berusad, eftersom den totalberusade mannen otroligt nog vann vartenda race (-tills han nytrkade till).

det är fantastiskt väder ute, och jag ska ut för att handla lunch. efter lunchen och matvilan ska jag gå och pröva min lycka - nämligen på blodgivning. jag är tusentaggad och hoppas jag inte blir omvänd i dörren för dåliga blodvärden eller ouppfyllda viktkriterier. för gudarna ska veta att jag har försökt. tummarna upp!

No comments:

Post a Comment