14 March 2010

pre post

grejen med den här helgen har varit den... eller grejen började faktiskt redan i mitten av veckan, med att jag fick ofattbara chokladcravings. jag crunchar choklad varje dag faktiskt, och mina chokladcravings är rätt djuriska vilken dag som helst på månaden, men NU - my god. där till har jag gått omkring och grinat för både det ena och det andra. exempel: i torsdags läste jag en blogg om en cancersjuk pojke = grina. i fredags märkte jag att åke tappat skitmånga morrhår på ena sidan av nosen = grina. i lördags var vi och köpte kattmat, kattmatssäcken kostade 62 ege som faktiskt kändes lite taskigt dyrt just nu = grina. imorse när jag råkade snegla på teven visades en naturdokumentär där en skitliten elefantunge lekte helikopter med snabeln, därefter snubblade och kilade och gömde sig bakom sin mamma = DEFINITIVT grina.

jag har alltså grinat så jussi nästan blivit galen och ätit choklad i form av både choklad, chokladglass, chokladdryck och chokladkaka så jag nästan ser havande ut.
ah, life. PMS.

gosh

1 comment:

  1. sabinaballerina29 March 2010 at 23:10

    :D:D:D sådär blir jag också. choklad. grina. choklad. gravidmage. grina.

    puss wasseliten

    ReplyDelete