29 October 2008

fazers jul

FÖRRESTEN! julsäsongen inleddes ju i lördags! här är guds sköna gåva från himlen till människan: fazers julchoklad. oh holy macarony, den är så fantastiskt god. denna kloka varelse som en gång kom underfund med att äppel, mandel, körsbär, ingefära och choklad är en alldeles gemytlig smakkombination, VÄNLIGEN TAG KONTAKT MED MIG SÅ JAG KAN PRISA OCH LOVORDA DIG ETT LITET TAG VA. och inte nog med att smakar så himla gott; det nya omslaget gör ju hela kalaset tusen gånger bättre, och att julchokladen är en kaka på 300 gram... det blir för underbart för att vara sant! TACK KARL FAZER, TACK! you are a good man!

4 comments:

  1. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! vi ska påbörja julfirandet med mor snart... julte o julchoko o julskivan o glögg o peppercakes o sånt ^^ o hemskt fin e julchokoplattans omslag!

    ReplyDelete
  2. Nä men åh! Den där kommer inte till försäljning i Sverige va?! Låter ju som den perfekta sammansätningen av ingridienser!

    ReplyDelete
  3. hej vilsan. kul att höra från dig :) jag vet faktiskt inte om den kommer ut i det svenska riket, men antagligen har sverige kommit med något ännu godare julcandy som jag får sitta och snåla på på håll, kan jag tänka mig ;)

    ReplyDelete
  4. Nej det finns ingen goare julchoklad än den här. Marabous egna var ett skämt. Kan du inte starta ett importföretag o köra in ett par pallar varje jul?

    /henk

    ReplyDelete