30 October 2008

tidig torsdag

imorse när klockan började skrälla några minuter före fem, kändes det ungefär såhär: DÖÖÖDEEEN. om jag nån gång klarade mig flera veckor på att sova 2-5 timmar per natt, så hejdå gamla liv, jag fyller tjugo om en vecka och håller på att bli jättevuxen. NOT. tacka gud för energidryckerna, och det fina påfundet koffein. nu ska jag dra på mig lite mera kläder och gå in till stan. lönedag idag = shoppingdag idag: det är utförsäljning på bokhandeln, samt att jag har ett förmånskort till benetton. okej, so well then.

därtill kan jag förgylla min egen dag med att pryda bloggen med det taskigaste/knasigaste som finns i bloggvärlden: DAGENS OUTFIT!
-världens fulaste vita tröja från H&M
-svarta långkallingar som jag fick julen 1998
-spidermanstrumpor (censurcensurCENSUR)

det finns lite godhet i världen trots allt

6 comments:

  1. Hej wasse! This is Emma calling.. (from old fkf..) Hu gaar e?

    ReplyDelete
  2. jag ser ingen outfit! men visst! på högstadiet sov jag 2 h natt och klarade mig finfint. jag är bara 19 hur är det när jag blir tjugo....grattis i förskott! <3

    ReplyDelete
  3. det där med lite sömn är inget kul alls . hoppas de vänder snart :)
    O här snöar det fortafarrande , blandat med regen emelllan åt. inte så himla kul väder om man har en massa saker & göra så man måste ta sig ut i kylan :( :P KRAM

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. jag brukar köra med lidls energidrycker.. "100% pure power" :).

    ReplyDelete