13 February 2009

THE day

(för det första: det är fredag! DET ÄR FREDAG!!!!!!!!)

idag är en skitspännande dag. det är fredagen den trettonde och jag har beställt tid hos en frisör som ska klippa mitt hår. få se vad den kombinationen kommer ge mig. men jag kan inte vänta med det en dag till, jag kvävs snart i min egen lugg eftersom den täpper till alla mina luftvägar! och dessutom gör den mig halvt blind - som ni kan se nedan, eftersom jag valt att lägga ut mitt dramatiska mangaface här, mest för att bevisa att mitt hår faktiskt är fantastiskt fult och får mig att se ut som ett svarthårigt emo, haha. och det är ju inte bara luggen, utan topparna! man kunde snart missta mitt hår för en lövräfsa.

och ingen kan gissa när jag senast hälsat på frisören.
fem poängs tipset: det var ju inte igår precis...


2 comments:

  1. hihii vad söt bild (: (förresten, jag skall komma och tvångsmata dig med sockerplättar!)

    ReplyDelete
  2. Vi klippte håret på samma dag! Min before-bild finns på min blogg :). Jag hade nog också lite svårt att se på vänstra ögat.. Det var ju fredagen den trettonde jo och jag tyckte huvudet och håret som helhet såg ut som ett päron då det var klart. Men, hon som klippte mig är duktig så jag tror nog jag kommer att gilla det efter några dagar typ.. Inte är det fult, hon lämnade kvar ganska mycket av snedluggen så det är ju bra iaf. Wow, ni har varit på James Blunt -konsert! Skulle vara kul att se honom live nångång.. Såg honom i TV-serien "Las Vegas" här om dagen. :) Happy valentine! //sam

    ReplyDelete