8 February 2009

en morgon i juni


jag vaknade till att katten försökte hoppa cirka två meter upp i luften, destination: bokhyllans högsta hylla. det lyckades faktiskt, fast den förde väldigt mycket oväsen. jag blev irriterade och for upp ur sängen och sjasade ned den med ett himla väsande. sen la mig under täcket igen och försökte envist trycka ihop ögonen och slappna av och invänta john blund tillbaka till mig. det lyckades inte.

min frukost bestod av varm choklad, digestivekex och apelsin. jag önskar att det vore apelsinsäsong året om. det är den bästa frukten jag vet.

1 comment:

  1. Smart av dig att märka dina foton med dina initialer nere i högra hörnet! Har själv inte vågat lägga ut vissa bilder av rädsla för att någon annan ska ta dem (även om det antagligen inte skulle hända). En bra idé!

    ReplyDelete