18 February 2009

den kyliga onsdagen



det bästa med den här hemmadagen är nog att jag i smyg kan låna jussis (superattraktiva) stinky-kallingar och slöa i en slöskjorta och göra just precis ingenting. vädret är så fint, så jag faktiskt smög mig utanför dörren lite grann och gick en kort omväg till butiken för att hämta lite lunch. det var så galet kallt och jag frös så min hud var alldeles violett från fingertopparna upp till armbågarna TROTS att jag hade mycket kläder på mig. och TROTS att jag frös, så svettades jag som fan innanför joggingdräkten. hehe, kroppen är inte helt återställd ännu kan vi tro.

fastän jag inte haft kännbar feber sedan måndags, lite stegring igår, så har jag ändå kall- och varmsvettats sängkläderna alldeles genomvåta för tredje natten i rad - min sängkumpan jussi likes this!, speciellt som sängkläderna får samma gemytliga doft som träningskläderna får efter ett svettigt träningspass. så ifall någon känner sig manad att komma hit och tvätta lite lakan och sånt - välkommen!!

note: att svettas mer än det mänskliga hör inte till mitt normala beteende.

No comments:

Post a Comment