7 February 2009

lonesome night
























kvällen har gått i ett nafs. jag har varit ensam hemma, jussi är på guys-night-out och blir borta hela natten. åh, tiden tills imorgon förmiddag känns ofantligt lång. att sova ensam är väl inte det jag hissar högst i stången.

jag tog det tragiska beslutet av alla tragiska beslut i världen och gick och såg twilight ENSAM på stans pinsamt fula biograf.

VILKEN
OERHÖRT
FANTASTISKT
FILM

åh-åh-åh-åh-åh-åh för hur fint filmen var tänkt och gjord, alla fina landskap och alla fina skådespelare... jag satt och tryckte ensam längst inne i hörnet på salongen, haha, men hade gåshud av den galet vackra filmen mest hela tiden. de två huvudskådespelarna hade de mest perfekta ansiktena, och alla filmade närbilder och porträttsshootings - tio poäng!

dessutom har jag druckit lite gin cranberry ur mina nya stora vinglas (med sugrör, som jag inte ville fånga på bild, alltså...), jussi har ringt och sjungit kärleksballader med alkoholpåverkad röst, som jag verkligen inte uppskattar (ni skulle förstå mig om det var i eran lur han sjöng dem), jag har rökt en gemytlig cigarett på balkongen och nu ska jag nog duscha och sedan somna som en stock.

p.s. jag sörjer fortfarande vetekudden jag ännu inte förnyat och därmed kyligt lyser med sin frånvaro.

1 comment:

  1. jaa! hurraa för twilight! :) finaste filmen på läääänge ju. har du läst böckerna?! om inte, gör det! de är om möjligt ännu underbarare!

    ReplyDelete