16 November 2009

the family guy

måndag! en mycket slapp sådan, jag tänkte att jag skulle kunna börja min morgon tidigt, även om den här dagen är ledig eftersom jag alldeles strax ska kila iväg till sjukgymnasten, så kom jag mig upp ur sängen först halv tio. en behaglig start på veckan! helgen som kommit och gått har också varit bra på alla sätt och vis, i lördags var vi exempelvis och idkade lite kulturella upplevelser; vi var på stadsteatern med syster och våra respektive och såg en alldeles fasligt rolig farskomedi. helgen var också bra för att citymarket bjöd på lösgodis för under 40 cent per hekto, och om erbjudandet fortfarande är i kraft idag ska jag minsann gå och köpa mig några hekton till, trots att vi under lördagskvällen redan konsumerade 800 gram.

därtill har jag promenera raskt som jag fick order att göra för att bota ryggen. haha. det kan ha varit det mest fantastiska råd jag någonsin fått! now i'm off för att hoppeligen få ryggen botad på ett effektivare vis. inga höga förväntningar = no hard feelings.

och här är några stycken fantastiska syskon (och en fager snögubbe) som - till all förvånelse - var mycket frivilliga att stå inför kameran när vi var hemma i österbotten senast. detta gillar vi!

vinter 7

vinter 4

vinter 6

vinter 5

vinter 2

vinter

3 comments:

  1. så fina bilder lotta! bra att ha syskon som ställer upp :) har du experimenterat med nya objektivet? vi har också ett 50mm, skärpan blir ju så fin i kontrast till maximalt sudd!

    ReplyDelete
  2. ÅÅÅÅÅH VILKA BILDER!

    mycket vänliga hälsningar jååseppi

    ReplyDelete
  3. Jessica (acissey)1 December 2009 at 17:02

    fina bilder lotta! gillar verkligen din blogg. du är så fin.

    ReplyDelete