10 November 2009

säkra limningar





idag har mitt huvud lekt lekar för sig själv. till exempel flipper, blinkmördaren och paintball. holy macarony vilken huvudvärk va! två stycken syskon till min sambo ligger i svininfluensa, och jag väntar på min tur. eftersom jag (och jussi med, för den delen) är måndagsbarn, och måndagsbarn som känt är födda med en stor nypa otur och olycka, så tror jag inte jag kan komma undan svininfluensan heller (fast man kan ju alltid hoppas!). idag ringde jag för säkerhets skull försäkringsbyrån och försäkrade mig om att min sjukförsäkring backar upp för mig ifall jag får en sju månader lång lunginflammation som skulle kosta mig en miljon euro som följde av svininfluensan, även om jag inte tar vaccinet. "det fixar vi!", sa kvinnan hurtigt på försäkringskontoret.

nu kan jag sova lugnt.

No comments:

Post a Comment