19 November 2009

naughty vacuum cleaner

tea sure
bbbb2

dagen är fortfarande ung, men jag har dock hunnit äta både frukost, lunch, middag och några mellanmål där emellan i form av vaniljbullar och te. smakligt! det var (är) meningen att jag skulle dammsuga katthåren ur den här lägenheten under dagens lopp, men natten till måndagen hade dammsugarslangen gått av, av sig självt! och imorse när jag öppnade samma skåpdörr, hade dammsugarslangen gått av en gång till på ett annat ställe. det är väldigt mystiskt och väldigt opraktiskt! jag har redan varit tvungen att laga slangen två gånger, och två gånger till hade väl ändå inte varit nödvändigt. by the way är det dammsugaren Rocky det är frågan om, och som en liten upplysning kan jag tala om att det antagligen är den billigaste dammsugaren på marknaden och att DET väl inte kan ha något att göra med att slangen är så jävla söndrig nu. det kan även tilläggas att första gången slangen gick av var nästan exakt 1½ månad efter att garantin gått ut. det är väl för typiskt!

och hur man fixar slangen: isoleringstejp, givetvis.

No comments:

Post a Comment