10 November 2008

bananananana

en bra helg ligger (återigen) bakom, och jag får äntligen ta itu med ordentlig jobbvecka. fredag-lördag-söndag har mest koncentrerats på mycket television, lite gin cranberry, restaurangmat på både fredag OCH söndag (ojojojoj), samt MÅNGA och UPPREPADE gitarrackord. ohherregud vad mina fingertoppar värker.

vad mer. idag har jag gått fram och tillbaka, och promenerat med min 50-åriga nästan-kompis som talar ganska mycket om sig själv. och som röker ganska många gånger per halv timme. i ett ruskigt blåsigt och regnigt väder spatserade jag iväg till LIDL och köpte deras äckliga nudlar (de värsta jag någonsin ätit alltså) och kokade middag av dem. och såg på "Du är vad du äter" följt av det brittiska TopModel. en bra kombination av program såhär till regniga måndagskvällar. fast om man vill göra sig själv fruktansvärt dålig till mods, kan man alltså koka upp en smörig nudelsoppa, sätta sig framför teven och ta in hälsosamma tips från en duktig hälsoexpert, och därefter se på ett dussin pinnsmala tjejer som också är jätteduktiga. det är illa.

jag ska ta mig själv i kragen. man kan ju inte hålla på att drömma om att se ut som gemma ward dag ut och dag in. ÅH.

(repeat after me please:
"mitt liv är kul och intressant".
- mitt liv är kul och intressant.
"bullshit."
-bullshit.)

No comments:

Post a Comment