11 November 2008

marianne

eftersom den sista bilden av dessa fyra MÅSTE läggas upp, så kryddade jag med tre bilder till (folkets jubel). weekendsnack alltså (intresseklubbens penna går het)!


glad_tjej88_20_år_på_pricken



den fina födelsedagspresenten jag fick av prinsen!
(och som har orsakat alla blåsor på mina fingrar)



och inte nog med att jag fick den glänsande svarta gitarren -
när han kom hem från jobbet hade han med sig en alldeles äkta
chokladtårta från ett konditori (vi snackar EN HELSTOR tårta).
den godaste tårtan jag nååååånsin ätit!



på söndag var vi och crunchade på amarillo.
OCH JAG HAR ALDRIG ÄTIT NÅGOT SÅ GOTT.
mjuka tacoskal fyllda med ananasrisotto, en salsa gjord på
tre olika sorters bönor och så majs, och så deras gudomliga
ostsås... oh my looooove.

1 comment:

  1. kommer inte ihåg vad den heter, typ fragson tai eller nåt...mai ha maia hoo maia haha nåt ;P

    ReplyDelete