18 November 2008

tystare

hemma från jobbet, mina fötter är så himla trötta och jag borde VERKLIGEN köpa mig nya skor. som vore lite snällare mot fötterna. jag kom iallafall hem och dukade upp en kunglig lunch med rispiroger (finns det något godare tro???) och grape! grapefrukterna lyckades jag köpa på citymarket förra veckan, eftersom de också kostade en euro per kilogram. vi hämtade ju mera frukt på fredag, mera mango och mera banan och lite honungsmelon och lite mer klementiner och lite nashipäron och så grapefrukter. det är fina fisken det. jag försöker verkligen hålla mina fingrar i styr, men jag tror inte de kan hålla sig från att göra milkshake ikväll igen, speciellt som allt jag behöver finns i skåpen. det var ju så himla gott senast.

jag tror jag sova lite grann. jag är himla trött och ska nog lägga mig under täcket tillsammans med min värmda vetekudde. en sann i'm-in-heaven-känsla...!


No comments:

Post a Comment