28 November 2008

cat for sale

jag VET att det inte kan vara lätt när det är svårt.

men eftersom att jag varit sjukt trött hela denna vecka hoppades jag liksom att jag kunde gå i säng runtomkring halv nio igårkväll. vilket fördröjdes till kvart över tio. men det innebär fortfarande 7½ sömn. yeahrightinyourdreams.

DEN FÖRBANNADE KATTEN LÖPER IGEN, och om jag var trött igår så ska ni fanimig veta att varken katten eller jag har sovit någon större blund i natt, och jag är på gränsen till död idag. klockan kvart i fyra imorse när katten jamat i sådär tre-fyra timmar på raken vrålades det "MEN FÖRIHELVETE RUDY! GÅ OCH SÖK DIG ETT LIGG PÅ NÄTET ELLER NÅT MEN HÅLL KÄFTEN!" kvart över fem kom den och la sig bredvid mig och somnade. kvart i sex var jag tvungen att stiga upp.

åh. jag kom nyligen från jobbet och nu ska jag sova lite middag medan katterna tvångsvilar sig inne på en dåligt ljudisolerad toalett, och därefter åka iväg och fortsätta jobba.

jag är såhär pepp = NOLL.

och ja by the way så nalkas en 3½ timmes bilresa upp till family imorgon. med katterna. även med den löpande katten. alternativen är få, men ett av dem kunde ju vara att adoptera bort rudy till en vecka eller så. ANYONE?

No comments:

Post a Comment