25 November 2008

helan på halvan

OKEJ. jag försöker faktiskt vara okej och jättelugn, MEN eftersom jag i denna eftermiddagstristess inte kommer på annat än att råka hamna inne hos blondinbella.se, så är det faktiskt så svårt det bara kan vara att vara lugn. blondinbella har ju allt?
hon har ju massa pengar, hon har ju en bra karriär, hon har ju ett stort (och gott?) rykte om sig, hon har ju ett eget företag, hon har ju nyligen fyllt aderton år, hon har ju en pojkvän, hon får ju åka taxi varje dag, hon har ju till och med råd och mage att köpa massa äkta pälsar hit och dit och stoltsera med dem på bloggen.

jag vill faktiskt inte ha något utav det blondinbella har, inte hennes karriär/rykte/pengar/pojkvän och absolut inte hennes jävla pälsar.
men jag är förbannat avundsjuk på att HON har storlek 25/26" i sina jeans. hon har flera kilogram mer än mig på sig, och antagligen flera centimeter i höjden också, MEN ÄNDÅ.

jag ska ta och dö. nu. typ.

(things to do år 2009: Lära sig hur man hanterar saker och ting på ett bra sätt.)

No comments:

Post a Comment